A letter to Aisyah

selamat ulang tahun aisyah

who is the first person i learn about the term of 



'Friendship'


Dear Aisyah

I'm know u never read my blog here,but im will lucky if u read my letter that i wrote to u...im just want to say i miss u...im know im not be ur best friend anymore..but what i an say that no one an replace u in my heart...u r the ever n ever best friend that i have...since today i cant find a friend just like u.. :'( sometimes i dont ve a friend like u anymore....


Aisyah....terima kasih sebab sudi jadi sahabat saya...awak bukan sahaja pengubat kesunyian dikala saya sunyi sewaktu saya kecil (sebab saya tak ada adik masa tu)...saya ingat ayat awak sampai sekarang "kita kawan baik sejak kita dalam perut mak kita lagi"...."kita sejak kecik lagi berkawan"....i missing every single word that enough make me happy to me.. =)..

Aisyah..sebab awak saya berjaya dapat 7A 1B dalam PMR 2009....saya anggap itu adalah hadiah awak untuk saya..sebagai pembakar semangat kepada saya..tak lupa juga pada kakak awak yang turut membantu...sanggup pergi rumah awak tiap2 malam untuk study...=)

Aisyah...saya selalu ari gaduh ngan awak kan..heee...tapi awak sabar je dengan saya..bile saya mintak maaf,saya selitkan surat kat bawah meja awak time kite skolah dulu..

Aisyah...ingat lagi tak..kalo ayah saya ada meeting, saya dan awak akan pergi main dekat luar kawasan sekolah..sambil tu jugak kite beli makanan..terutamanya sate cucuk..

Aisyah...ingat lagi tak kite suka buli awak dulu?

Banyak lagi kenangan kite yang kekal dalam ingatan..(im dont know if u forget me or not).....



                                                                                                                                                  Anan

                                                                                                                                 




Comments

Popular Posts