Iphonggg

Assalamualaikum and hai

Sem lepas phone aku hilang  kat surau school aku
tak tahulah macam mana aku boleh lupa ingatan
padahal kalo benda penting camtu aku boleh ingat
hurm nak buat camne kan...tipu tak sedih byk gambar lam tu
dengan no fon relatives,members,letcurers sume hado 
hilang sekelip mata 
dan kesedihan itu aku balas dendam ngan mmbeli iphongg
bukan iphong latest,iphong 5 bese je.. tu pom dah bersyukur sebab dapat merasa
memakai iphong..sobssss :'(
Dengan keizinan umi,dapatlah ku beli sebagai ganti phone y hilang 
ni dah bape bulan pakai,kuar pulak iOS 9 so dengan gigih
berbekalkan wifi free (pkai wifi U lerr hehe) aku tunggu jugak update iOS 9 tu
satu hari je dpt upgrade dah (orang baru pakai,jumpa iphongg cmnilah heee)
 
Disebabkan aku excited kemain ngan iOS 9 tu makanya aku pom gtawlah kat kawan aku (mase tu kelas advance manufact otak aku dah tepu..aku xboleh fokus so kacau mmber kat blakang)

Aku: hang dah update dakk iOS9?
Afiq: xdak lagi..aku  malaihh...
Aku:eh aku dengaq ceghita iOs tu best sbb batery boleh safe
Afiq:hah ye eh?
pastu..si Shah pom mnyampuk
Shah: Hah?? Ye??? boleh safe batery? kalo camtu kami nak update lah!! (terus bawa kuar smartphone android dia)..dan kami pun bergelak ketawa melihat keletahnya itu..hahahaha

kemudian..lecturer pom nak smbung mengajar balik.. (dah kol 6pm time tu...kelas tu 3JAM!!!)



Comments

Popular Posts