Hari yang memenatkan tetapi enjoyyyy!!!

Assalamualaik:-):-)um
hi!!
peramkan''p blog dalam kesakitan kaki..lenguh2 badan..sakit2 pinggang....selagi masih kuat dan ada semangat aku   type entry ni dengan tulang empat kerat..maklumla tengah free lagi..so dengan masa yang ada ini la dgunakan nak type entry *xtahu lagi samada panjang ataupun tak..mengikut kemampuan tahap mata yang boleh bertahan lama untuk tak tidur nak type klo tak save as a draf dulu... =)...

ya Allah terasa betapa penatnya aku hari ni walaupun hanya lah menjalankan Running Man  explorace secara ringan2 je....owh lupa nak kasi taw hari ni Pusat Pengajian Kejuruteraan Pembuatan mengadakan Program Chit Chat with senior....dekat Tasik Melati, Beseri,Perlis....tapi aku rasa tak ade lah nak Chit Chat sangat lebih kpd explorace...chit chat pun time check point je..aku join sebab ada orang cakap Tasik Melati tu..subhanAllah cantik sangat...

.aku tertarik dengan keindahan tasik tu yang dipenuhi bunga teratai atau english name nye water lily....tasik dia bersih..and di jaga dgn baik..ada 3 bahagian tasik kat situ 1st,  taman tasik yang di hias ala2 konsep Chinese Garden...2nd taman tasik yang bkonsepkan ala2 English sikitt..*aku rase la..=) 3nd taman tasik yang berkonsepkan ala2 Japan gitu...tapi masa ada aktiviti kat situ...kitorang (course Manufacturing eng. n course Product Design eng.) tak disarankan membawa alat2 elektronik bersama like handphone,camera n etc. takut ade pape tak elok kot.....mcm kehilangan/kecurian....so ku turutkan sajalahh..*mencatat rekod tak guna handphone bape jam tanpa sebarang rasa gelisah sedikit punnn.. =)...*tepuk tangan utk dri sendiri!!!!!!!!.....yayyyyyyy!!!! oppss over terlebih....













the most beautiful view...




Dah berbulan bulan 'peramkan' blog ni dah sampai sem baru,jadi senior pulak tu!! Nampak tak situ busy manjang je aku ni... sampai citer check point sume tu aku.



Sorry ya... 

Comments

Popular Posts