Negeri mana ada nilai?

Assalamualaikum and hai everybody

Hampir seminggu aku demam dan ada satu hari jugak aku tak pergi kelas sebab tak larat. Dah lama tak demam agaknya.badan pun sejuk panas sejuk panas je (adakah badanku tindak balas therma equilibrium?) 

Sampai lec applied thermodynamics tanya kat member2 aku "eh mana pergi budak kelantan tu?".. Kawan aku jawab "dia demam encik!!".. Pasai pa dia kenal aku? Pasai aku selalu tnya soklan kat dia kat Twitter smpai dia boleyh stalk Twitter aku smbil retweet gambar aku tengah study group THERMODYNAMICS hah sebab tu dia retweet hew hew hew.. 

Masa hari khamis aku datang kelas dia,masuk je kelas dia nampak muka aku dulu "eh dah sihat dah?" Aku jawab dah encik" huhu.. Pastu masa lam kelas dia, dia suh jawab stu soalan ni cari nilai x. Hari tu nampak dia betul2 excited nak ajar (sebab tak ramai yang datang mibi fokus dekat test kot) dia duk pusing2  satu2 meja student dia.. Dia kata "practicelah selalu jangan pulak time exam nanti itulah kali pertama awak jawab soklan tu" punye tunggu punye tunggu lamo bonar kitorg jawab soalan

Sampai dia cakap nogoghi dah.. Cakap kau dah (erk marah ke encik?) aku pum xboleh cam dia tengah marah ke hape sebab cara dia cakap tu macam nak marah gelak je (ade ke?). Pastu sambil2 tu berteka teki dengan kitorg "negeri mana yang boleh dibeli?" Kitorang tengok sesama sendiri maknanya kitorang tak tahu.. Dia pun jawab NEGERI SEMBILAN LAH SEBAB ADA NILAI!!! Hahahaha 

Aduh encik semput perut saya duk helak ni hilang stress jawab soalan tu hahaha 

Comments

Popular Posts